torstai 18. huhtikuuta 2013

Annatko kampaajallesi vapaat kädet?


Usealla meistä on ikioma kampaaja.  Sellainen kuka kuuntelee ja  kenen luo pääsee säännöllisesti purkamaan elämän vyyhtiä. 
 Kampaamokäynnillä on toisenkinlainen merkitys. Siellä jos missä voi tarkkailla omaa itseään, kuka minä olen.
 Leikkautanko hiuksistani taas 2cm ja värjään saman värin ollakseni se tuttu ja turvallinen.
Annanko kampaajalleni vapaat kädet ja luen samaan  aikaan rauhassa uusimmat lehdet.
Onko minulla selkeä kuva mitä haluan, vai luotanko kampaajani ammattitaitoon.
 Elämä muuttuu koko ajan. Jokainen hetki on liikettä.
 Yritämme usein pitää siitä kiinni kaikin voimin. Tavoistamme, tunteistamme, hiuksistamme ja tyylistämme.
 Entä jos kerrankin päästäisimme irti ja antaisimme maailman parhaalle kampaajallemme vapaat kädet.
 Se voisi muuttaa koko elämäsi. Pian huomaisit, että Wau, tämä oli mahtava veto. Sillä uudella energialla tulet tekemään vielä ihmeitä!
Uutuutemme Energialeikkaus on pitkälle luottamista siihen kuka minä olen. Siinä Kampaaja kuuntelee hiusta ja katsoo kasvusuunnat sekä pyörteet , ottaen ne huomioon. Hius leikataan 90 asteen kulmassa . Leikkausta ennen tehdään hiuspohjan hieronta missä koko keho rentoutuu.
 Tästä lisää myöhemmin , kannattaa olla kuulolla :)

Muuttuvia kampaamo hetkiä ja retkiä sinulle!

Terveisin, Miia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti